torstai 7. elokuuta 2008

2.8.08 & 7.8.08 Rasmus & Veeti

Tässä niitä Rasmuksen ja Veetin kuvia parilta eri kerralta :>



Moikka ! Mä oon Veetin uusi ystävä,Rasmus :>


Tässä me oltiin oltu tuttuja jo reilut puoli tuntia.


Rasmus: "Hei,se on mun TOSSU ! "
Veeti: "Sori,nyt se on mun."


Rasmus: "Se on mun vesikuppi eikä sulla ole asiaa sinne!"
...


...
Veeti: "Sori,nyt SUN emäntäs toi tän mulle;) "


Rauha maassa kuitenkin..


.. Kaksi pientä elefanttia marssi näin..






Veeti:"Karataanko yhdessä?"
Rasmus: "Entä jos joku huomaa :o ?"


... Pylly vasten pyllyä pumpum..


Leikin hurmaa..


Hetki paikallaan..


Veeti ja Rasmus tulivat yllättävän hyvin toimeen vaikka Veetinen hiukan pelkäskis Rasmusta ja ärisi ja murisi tälle,mut muuten kaikki hyvin.. harjoittelu tekee hyvää vielä (:
Sopu sijaa antaa.

-Iita & Veetinen

Ei kommentteja: